top of page

מדוע רוכשים צריכים מתווך נדל"ן מקצועי?

קניית נכס – מרגע ההחלטה ועד הקפה הראשון בבית החדש.

מתכוונים לרכוש נכס? מזל טוב! רכישת נכס היא מהעסקאות הגדולות והחשובות שתעשו בחייכם. זוהי עסקה התלויה בגורמים רבים, אשר רק בעלי מקצוע מיומנים יכולים לבצעה במקצועיות אשר עשויה בוודאי לחסוך לכם כסף רב. אז איך תדעו מהי הדרך היעילה והאפקטיבית ביותר לרכוש את ביתכם? אתם צריכים לפנות למומחה נדל"ן בעל יכולת מוכחת במכירה מקצועית והוגנת. זוהי הדרך המקצועית ביותר שתחסוך לכם זמן יקר וכסף רב.

תהליך רכישת נכס מלווה במספר החלטות חשובות שאתרי האינטרנט לא מספרים לכם. לעיתים קרובות גם המוכר עצמו אינו מודע לנתונים מהותיים הקשורים לנכס אותו הוא רוצה למכור. מתווך מקצועי ייתן לכם את כל הנתונים הפיזיים, הסביבתיים והחוקיים של הנכס. אלו נתונים שאינם דבר של מה בכך. ללא עזרתו המקצועי של המתווך לא תוכלו לקבל נתונים מהמנים ונתונים הקשורים לא רק על הנכס עצמו אלא גם על סביבתו, סוג האוכלוסייה באזור הנכס, אופי השכונה ועוד. כל אלו מהוויים מכלול נתונים רחב המשפיע על ערך הנכס, אך חשוב יותר, על החלטתכם האם אופי השכונה אכן מתאים לצרכים שלכם. בנוסף לכך, קיימים תהליכי משא ומתן ארוכים ומייגעים בין הצדדים. המתווך מייתר לכם את הנושא ומביא לכם את הערך הטוב ביותר שתוכלו לקבל מבלי להתאמץ ולבזבז את זמנכם היקר. מתווך מקצועי יבצע עבורכם את העסקה הטובה ביותר ויתאים את הנכס לצרכים שלכם באופן מיטבי.

אז למה לי לקחת מתווך במקום לעשות את זה בעצמי?

במדינות רבות בעולם, בדגש על ארצות הברית בניגוד לישראל, ברור מאליו שלא רוכשים שום נכס בלי משרד תיווך. הנושא כה נפוץ שגם רכישת רכבים מתבצעת באמצעות גורמים מתווכים. בישראל עדיין הנושא אינו מושרש בצורה חזקה וזאת בשל ה'רוח' הישראלית שאם אפשר לעשות לבד אז למה לא. האם הייתם חושבים למחזר את המשכנתא שלכם ללא יועץ משכנתאות? כנראה שלא. כך גם בקנייה/מכירת נכס.

במאמר זה, אסביר את היתרונות שבבחירת משרד תיווך מקצועי והחסרונות ברכישת נכס באופן עצמי. זמן שווה כסף. היום קיימים מספר רב של אתרי אינטרנט שמבקשים לתת לכם מגוון נכסים למכירה/השקעה. ביניהם ניתן למצוא את יד 2, מדלן ועוד רבים כמותם. אתם מוצפים במידע רב, בודקים ומשווים מחירים בין האתרים הרבים ומבזבזים זמן יקר. הנתונים המוצגים באתרים הללו, לרוב אינם נכונים ומוכרים רבים ''זורקים חכה'' במטרה לדוג את הקונה הפוטנציאלי שאינו באמת מבין בערך הנכס, אינו יכול לשקלל מרכיבים רבים שמשפיעים על ערך הנכס ואינו מתמצא במחירים העדכניים של הנדל"ן. המוכר מצידו מנסה למשוך את הקונה באמצעות ייפוי המציאות ומצב הנכס ואז כשאנו מגיעים לראות פיזית את הנכס וסביבתו אנו מוצאים פערים עצומים בין מה שהוצג באתר לבין המציאות עצמה. כך אנו מבזבזים זמן יקר ובמקום להיות ממוקדים אנו מוצאים את עצמנו מפוזרים ומגיעים לנכסים שאינם רלוונטיים לנו, דבר שמתווך מקצועי היה עושה למענכם ביעילות מרבית, תוך מיקוד וסינון נכסים שבאמת רלוונטיים לצרכים שלנו, מתן מידע מהימן ואיכותי ויקבע לכם פגישות במספר נכסים באותו היום, כך שיחסוך לכם זמן יקר.

רבים שואלים את עצמם מהי מידת אמינות המידע באתרים. הפרסומים הרבים המופיעים באתרים לרוב אינם משקפים את המצב כפי שהוא במציאות עצמה. ברוב הפעמים, המוכרים מציגים את הנכס כמושקע ביותר ודורשים מחירים גבוהים מכפי שהנכס שווה במציאות. לקונה הפוטנציאלי אין דרכים לדעת את המחיר האמיתי והוא נכנס למשא ומתן לא פעם על מחיר שאינו משקף את הערך האמיתי שלו. מתווך מקצועי, חי ונושם את שוק הנדל"ן, מכיר היטב את ערך הנכסים בכל אזור ויידע להעריך את ערך הנכס באופן מקצועי. יתרה מכך, המשא ומתן יתחילו במחירים ששני הצדדים ייצאו מרוצים ובכך יחסוך לכם כסף רב שעשוי להגיע גם למאות אלפי שקלים.

למשרד תיווך מקצועי יתרונות נוספים המייעלים לכם את הדרך ברכישת נכס: למשרד תיווך קיים מגוון רחב מאוד של נכסים במקומות רבים ובעלויות משתנות. למשרד התיווך קשרים רבים ודרכי פרסום שמאפשרים את מכירת הנכס באופן המהיר והיעיל ביותר. בנוסף, משרד תיווך מקצועי מקיים יחסי גומלין עם משרדי תיווך נוספים ומכאן שפנייה למתווך תביא לכם את הנכס הרלוונטי ביותר שיתאים לצרכים האישיים שלכם. יתרה מכך, קיים יתרון משמעותי בליווי אישי של הלקוח על ידי המתווך כשהאחרון מאפשר ליווי אישי ומותאם לכל לקוח באופן פרטני, דינמי ומקצועי. יתרה מכך, המתווך יסביר לכם באופן מהימן על ההיסטוריה של הנכס כמו זכויות בנייה, חריגות בנייה, הסבר על אופי הרחוב והשכונה, נגישות למוסדות חינוך, בריאות וכדומה. נתונים אלו מהווים מרכיב משמעותי בהחלטה לרכישת נכס וכדאי שתדעו אותם טרם החתימה על החוזה ובוודאי שלא אחרי.

המתווך כמגשר – כפי שציינתי, תפקידו של המתווך הוא בין היתר לפרום סיבוכים המתקיימים לעיתים קרובות בין המוכר לרוכש. מטבע הדברים, לכל צד קיימים אינטרסים אישיים וכשאלו מתנגשים קיים קושי להתקדם בעסקה. מתווך מקצועי יפרום את הקשיים ויאפשר את קיום העסקה באופן ששני הצדדים יהיו מרוצים. לחלק ממשרדי התיווך קיים ליווי של ייעוץ משכנתאות, דבר המסייע באופן משמעותי בלקיחת משכנתא בטוחה ובאופן המשתלם ביותר ללקוח.

לסיכום: מתווך נדל"ן מאפשר לכם דרך בטוחה לרכישת נכס רלוונטי, באופן מהיר, יעיל ואפקטיבי ביותר, יחסוך לכם זמן וכסף רב, זאת לצד ליווי אישי והוגן, מתן מידע מהימן ויסייע בידכם גם ליווי בלקיחת המשכנתא. אני מזמינה אתכם לקבל ייעוץ מקצועי במשרדי מנטה נכסים לצורכי רכישה/מכירה/השכרה/השקעות וייעוץ משכנתאות.

אלינור עזריאל

שיווק פרוייקט במושבה מגדל - לפרטים נוספים: 077-9974353

 

RECENT POST
bottom of page