top of page

רשת הבטחון שלכם

יש מקרים שבהם זה בסדר פשוט לעשות - לקפוץ פנימה למים בלי לקחת בחשבון את השורות הקטנות.

כשמדובר במכירה של בית – הקפיצה הזו יכולה ליצור אכזבה, תסכול והפסדים כספיים.

אנחנו מדברים בעיקר על המקום הזה של "לעשות לבד".

לפרסם את הבית לבד, לפנות לבנקים לבד בלי ייעוץ מקדים, להעריך את הנכס לפי הערכת שמאות ישנה ולוותר על הערכת שווי נכס תקינה ומקצועית. ובדרך כלל, לקבוע מחיר שרירותי שלא תמיד תואם את המציאות – ומוביל לאכזבות או לעסקה לא כדאית.

הערכת שווי הנכס הוא השלב הראשון בדרך למכירה במחיר שאינו הפסד.

יועץ נדל"ן מקצועי יוכל לסייע לכם בתהליך של הערכת השווי במהלכו סוקרים את ההיסטוריה של הבית, בודקים מה שופץ ומתי, בוחנים את המצב הכללי באופן פרטני, סוקרים את המסמכים המגבים את תהליכי הרישום בטאבו והשינויים שחלו בבית וקובעים בצורה הכי מדויקת ומציאותית מה בסופו של דבר המחיר שמסמן את קו ההתחלה.

כיועצים מקצועיים, אנחנו בודקים את המצב הפיזי של הנכס, בוחנים את אופי המבנה, חלוקת החלל והפוטנציאל לשנות, את אפשרויות ההרחבה וזכויות הבנייה, את מה שנעשה ואת מה שניתן לעשות בעתיד. אנחנו עוברים על המסמכים הקשורים לרישום הנכס בטאבו, בוחנים את המיקום שלו על המפה ואת האזור בו הוא נמצא. כל הדברים האלו מאפשרים לנו ליצור תהליך מכירה הרבה יותר אטרקטיבי ומוצלח.

רגע לפני שאתם לוחצים על "פרסם" ושולחים את הבית שלכם למכירה עם מחיר שלא נבדק על ידי אנשי מקצוע, אנחנו ממליצים לכם לעצור, להרים אלינו טלפון ולהגיע לפגישה ראשונה שבה נוכל להסביר על התהליך ולבדוק איך נוכל לעזור.

RECENT POST
bottom of page